Op maandagochtend 27 januari hebben ASKO Scholen en Eigen&Wijzer Kinderopvang basisschool de Satelliet uitgezwaaid en IKC Tuindorp wverwelkomd als nieuwe naam voor de samenwerking. Directrice Doritha de Koning knipte in aanwezigheid van alle kinderen en ouders samen met een twee kinderen een roze rood lintje door. Waarna alle kinderen door een glanzend groen/blauwe ballonnenpoort het kindcentrum inliepen. In h IKC Tuindorp is er voor alle leeftijden iets te leren en te doen. Peutergroepen,KDV, BSO en onderwijs werken hand in hand  om een prachtig aanbod voor kinderen te realiseren. Samen met de kinderen brengt dit IKC de slogan Samen leven, samen leren, samen doen!  tot leven. Nu nog in een oud, maar vertrouwd en mooi ingericht gebouw, en straks in een spiksplinternieuw pand. De samenwerking werd deze dag met een intentieverklaring bekrachtigd. Tuindorp gefeliciteerd! EtuConsult begeleidt dit traject en werkt samen met team,directie en bestuurders aan een stevig, gelijkwaardig en inhoudelijk fundament onder deze construcieve  samenwerking.